Wyzwanie 10.000 podciągnięć

Zrób 10.000 podciągnięć w czasie nie dłuższym niż 100 dni. Przynajmniej postaraj się:)

Dlaczego akurat mam zrobić 10.000?

Mógłbym powiedzieć, a dlaczego by nie? Natomiast chodzi o to, aby pokonać swoje słabości, nie tylko fizyczne ale i mentalne.
Często spotykamy wyzwanie aby zrobić 100 powtórzeń, jest to jak każde wyzwanie do zrobienia. Natomiast w przypadku 10 tys powtórzeń jakie mamy zrobić, to już wymaga samozaparcia i walki ze sobą, aby każdego dnia przez XX dni zrobić to.
Naukowcy dowiedli, że wyrobienie w sobie nawyku zajmuje około 66 dni, jest szansa, że to ćwiczenie może być Twoim nawykiem.

Czy można oszukiwać?

Pewnie, że można. Kto sprawdzi ile zrobiłeś łącznie minut lub powtórzeń danego ćwiczenia, ale z drugiej strony, robisz to dla siebie, czy tylko dla wyniku na tablicy?

Zrób to dla siebie i pokaż, że dasz radę.

Dlaczego warto ćwiczyć podciągnięcia?

Podciąganie w głównej mierze wzmacnia mięśnie ramion (biceps) oraz górną część pleców (głównie grzebiet), to którą część mięśni wzmacniamy zależy od techniki, podchwyt (biceps) lub nachwyt (plecy).

Po zakończonym wyzwaniu zachęcam do sprawdzenia się w 100 podciągnięć na czas

Dołącz do wyzwania

Aktualnie biorą udział

Bądź pierwszy
podejmij wyzwanie.

Ostatnio ukończyli

Jeszcze nikt nie ukończył
podejmij wyzwanie,
bądź pierwszy.