Wyzwanie 1.000 przysiadów

Zrób 1.000 przysiadów w czasie nie dłuższym niż 30 dni. Przynajmniej postaraj się:)

Dlaczego akurat mam zrobić 1.000?

1000 powtórzeń określonego ćwiczenia, szczególnie w 30 dni jest ilością w sam raz aby rozpocząć przygodę z wyzwaniami. Złapiesz pewnego rodzaju przyzwyczajenia do tego aby ćwiczyć i aż tak mocno nie zmęczysz się. 1000 w 30 dni to około 33 powtórzenia dziennie, przecież to prawnie nic, a jak pozytywnie może wpłynąć na Twoje ciało.

Jak można zrobić 1000 powtórzeń tego ćwiczenia?

Jeśli jesteś początkującym, to warto rozpocząć od małej ilość powtórzeń, tak aby spokojnie przygotować ciało do większego "obciążenia" podczas ćwiczeń. 

Możesz rozpocząć:

Dzień 1: 20 powtórzeń
Dzień 2: 20 powtórzeń
Dzień 3: 30 powtórzeń
Dzień 4: 30 powtórzeń
Dzień 5: 40 powtórzeń
Dzień 6: 50 powtórzeń
Dzień 7: 50 powtórzeń
...

Każdy kolejny dzień możesz wykonywać po 50 powtórzeń, dzięki temu spokojnie zmieścisz się w czasie przewidzianym na to wyzwanie. Jeśli jednak chcesz postawić sobie poprzeczkę wyżej, to możesz w każdym kolejnym dniu dodawać o kolejne 10 powtórzeń. 

Czy można oszukiwać?

Pewnie, że można. Kto sprawdzi ile zrobiłeś łącznie minut lub powtórzeń danego ćwiczenia, ale z drugiej strony, robisz to dla siebie, czy tylko dla wyniku na tablicy?

Zrób to dla siebie i pokaż, że dasz radę.

Dlaczego warto robić przysiady?

Przysiady angażują wiele partii naszego ciała, często przysiady są kojarzone tylko z poprawą naszych pośladków, natomiast nie tylko. Dodatkowo robiąc przysiady dbamy także o nasze uda aby je wysmuklić, oprócz "nóg" podczas robienia przysiadów pracują mięśnie brzucha oraz plecy

Po zakończonym wyzwaniu zachęcam do sprawdzenia się w 100 przysiadów na czas

Dołącz do wyzwania

Aktualnie biorą udział

Kris aktualnie : 8%
Gosia aktualnie : 40%
Zuzanna aktualnie : 61%
Krzysztof aktualnie : 66%

Ostatnio ukończyli

Misiek w 12 dni