Wyzwanie 1.000 podciągnięć

Zrób 1.000 podciągnięć w czasie nie dłuższym niż 30 dni. Przynajmniej postaraj się:)

Dlaczego akurat mam zrobić 1.000?

1000 powtórzeń określonego ćwiczenia, szczególnie w 30 dni jest ilością w sam raz aby rozpocząć przygodę z wyzwaniami. Złapiesz pewnego rodzaju przyzwyczajenia do tego aby ćwiczyć i aż tak mocno nie zmęczysz się. 1000 w 30 dni to około 33 powtórzenia dziennie, przecież to prawnie nic, a jak pozytywnie może wpłynąć na Twoje ciało.

Jak można zrobić 1000 powtórzeń tego ćwiczenia?

Jeśli jesteś początkującym, to warto rozpocząć od małej ilość powtórzeń, tak aby spokojnie przygotować ciało do większego "obciążenia" podczas ćwiczeń. 

Możesz rozpocząć:

Dzień 1: 20 powtórzeń
Dzień 2: 20 powtórzeń
Dzień 3: 30 powtórzeń
Dzień 4: 30 powtórzeń
Dzień 5: 40 powtórzeń
Dzień 6: 50 powtórzeń
Dzień 7: 50 powtórzeń
...

Każdy kolejny dzień możesz wykonywać po 50 powtórzeń, dzięki temu spokojnie zmieścisz się w czasie przewidzianym na to wyzwanie. Jeśli jednak chcesz postawić sobie poprzeczkę wyżej, to możesz w każdym kolejnym dniu dodawać o kolejne 10 powtórzeń. 

Czy można oszukiwać?

Pewnie, że można. Kto sprawdzi ile zrobiłeś łącznie minut lub powtórzeń danego ćwiczenia, ale z drugiej strony, robisz to dla siebie, czy tylko dla wyniku na tablicy?

Zrób to dla siebie i pokaż, że dasz radę.

Dlaczego warto ćwiczyć podciągnięcia?

Podciąganie w głównej mierze wzmacnia mięśnie ramion (biceps) oraz górną część pleców (głównie grzebiet), to którą część mięśni wzmacniamy zależy od techniki, podchwyt (biceps) lub nachwyt (plecy).

Po zakończonym wyzwaniu zachęcam do sprawdzenia się w 100 podciągnięć na czas

Dołącz do wyzwania

Aktualnie biorą udział

Kris aktualnie : 0%
kijan aktualnie : 64%
Misiek aktualnie : 101%

Ostatnio ukończyli

Jeszcze nikt nie ukończył
podejmij wyzwanie,
bądź pierwszy.